Stage Piraeus - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu Stage Piraeus - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu

Stage Piraeus

Hallo allemaal,

Deze reis maak ik om mijn opleiding voor Assisten-manager internationale handel af te ronden. Mij school het ROC van Twente gaf mij de mogelijkheid om 5 weken in het buitenland stage te lopen. En deze kans wilde ik nartuurlijk niet voorbij laten gaan. Via de site van KC-handel ben ik aan een adres in Piraeus (Griekenland) gekomen. Ik ga mij stage volgen binnen een bedrijf die internatinaal handelt in maritieme producten. Bijvoorbeel reddingsvesten, reddings boten en zelfs komplete interieuren voor schepen. Het bedrijf waar ik mijn stage periode zal vol maken heet Lalizas. Voor meer informatie over Lalizas en haar arsortiment verwijz ik je door naar de websiten.

www.Lalizas.com

Ik hoop een zeer leuke tijd tegemoet te gaan. En ik zou het leuk vinden als je zo af en toe een kijkje komt nemen op mijn blog. Reacties zijn naartuurlijk van harte welkom.

Groetjes,

Douwe

Recente Reisverslagen:

21 April 2013

Za & Zo het laatste weekend :S

19 April 2013

Maandag t/m Vrijdag.

14 April 2013

Za & Zo naar Paros!!

12 April 2013

Donderdag,Vrijdag het begin van een nieuw weekend!

10 April 2013

Zondag t/m Woensdag

Actief sinds 25 Maart 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9470

Voorgaande reizen:

24 Maart 2013 - 28 April 2013

Stage Piraeus

Landen bezocht: