Donderdag,Vrijdag het begin van een nieuw weekend! - Reisverslag uit Piraeus, Griekenland van Douwe-Greece - WaarBenJij.nu Donderdag,Vrijdag het begin van een nieuw weekend! - Reisverslag uit Piraeus, Griekenland van Douwe-Greece - WaarBenJij.nu

Donderdag,Vrijdag het begin van een nieuw weekend!

Door: Douwe Kempers

Blijf op de hoogte en volg

12 April 2013 | Griekenland, Piraeus

Hallo allemaal,

Donderdag ben ik deels bezig geweest met het bellen van bedrijven om te vragen of ze geïnteresseerd zijn in de producten van Lalizas. Verder heb ik gekeken of de producten die in de catalogus van de maritieme veiligheidsproducten staan op voorraad waren. De catalogus van de maritieme veiligheid is een kleine folder waar allen maar de producten in staan van Lalizas die met veiligheid te maken hebben zoals: reddingsvesten, reddingsboeien en reflecterend tape Enz. Vrijdag heb ik ook weer bedrijven gebeld in totaal een stuk of 60. De bedrijven die geïnteresseerd waren ga ik een catalogus opsturen en eventueel een prijslijst. Aan de eind van de dag was ik klaar met werken dit was ongeveer rond 4 uur. De zelfde dag rond 2 uur was mijn kammeraad Jip geariveerd in het hotel. Hij blijft hier een dikke week om mij een bezoekje te brengen en om wat van de omgeving te gaan verkennen. We hebben even bij gekletst en zijn vervolgens naar het verkoop punt geweest voor de boot tickets wat we zijn namelijk van plan om dit weekend naar een eiland te gaan. We hebben 4 boot tickets gekocht voor een reisje naar Paros de boot tocht zal ongeveer 4 uur duren. 2 tickets zijn voor de heen weg en 2 voor de terug weg dus we hebben een retourtje gekocht. Morgen vertrekken we al om 7:30 s' ochtends met de boot richting Paros dus dat is lekker vroeg. Voor de rest zijn we ergens souvlaki gaan eten met wat te drinken er bij. Hierna hebben we even rond gelopen in de jachthaven en daarna nog een bak koffie gedronken.

Hier laat ik het voor vandaag bij en wat ik op het eiland ga doen en heb gedaan laat ik jullie maandag weten.

Groetjes,

Douwe

  • 14 April 2013 - 17:38

    Hilda:

    Hallo Douwe
    Gezellig dat Jip een weekje bij jou is!!!
    Geniet er samen lekker van. heel veel plezier en....inmiddels schijnt hier ook de zon.

    Groeten, mam

  • 14 April 2013 - 17:38

    Hilda:

    Hallo Douwe
    Gezellig dat Jip een weekje bij jou is!!!
    Geniet er samen lekker van. heel veel plezier en....inmiddels schijnt hier ook de zon.

    Groeten, mam

  • 15 April 2013 - 11:08

    Jan,:

    Hoi Douwe,

    Ik ben wel erg benieuwd wat je dit weekend allemaal hebt gezien en meegemaakt.

    Groeten, Je vader

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 25 Maart 2013
Verslag gelezen: 450
Totaal aantal bezoekers 9469

Voorgaande reizen:

24 Maart 2013 - 28 April 2013

Stage Piraeus

Landen bezocht: