Za & Zo het laatste weekend :S - Reisverslag uit Piraeus, Griekenland van Douwe-Greece - WaarBenJij.nu Za & Zo het laatste weekend :S - Reisverslag uit Piraeus, Griekenland van Douwe-Greece - WaarBenJij.nu

Za & Zo het laatste weekend :S

Door: Douwe Kempers

Blijf op de hoogte en volg

21 April 2013 | Griekenland, Piraeus

Hallo allemaal,

Dit was het dan al weer het laatste weekend in Piraeus Griekenland. Op zaterdag heb ik het lekker rustig aangedaan zo heb ik een filmpje gekeken en nog even Piraeus in geweest. Zondag daar in tegen heb ik mijn dag een stuk actiever besteed. Zo heb ik eerst lekker uitgeslapen en ben ik rond 12 uur Piraeus in gegaan om vervolgens bij Starbucks een kopje koffie te drinken met een broodje er bij. Hier heb ik ongeveer een uurtje gezeten. Het was even lekker genieten en ontspannen aangezien ik een mooi uitzicht had op de haven. Hier na ben ik op zoek gegaan naar het archeologisch museum van Piraeus. Dit was gelukkig zeer makkelijk te vinden. Hier heb ik een aantal dingen bekeken. Wat ik zoal gezien heb kun je bij de foto's bekijken hier heb ik ook tekst en uitleg bij in het Engels. Na het bezoek aan het museum ben ik naar de andere haven van Piraeus gegaan. Voor de duidelijkheid Piraeus heeft 3 havens deze heten Kentriko Limani, Limani Zeas en Mikrolimano. De eerste haven is voor de cruise schepen de 2e en de 3e zijn voor particulieren. De tweede haven die ik genoemd heb ben ik al een aantal keren eerder geweest de 3e die ik genoemd heb ben ik deze zondag voor het eerst geweest. Wat mij opviel is dat in deze haven vooral de wat chiquere restaurants zitten met als klanten de wat rijkere Grieken. Zo stonden er in deze haven een aantal mooie auto’s van de merken Porsche, Mercedes en BMW. Ook heb ik nog een aantal andere merken gespot zoals een jaguar een Tuscani en een aantal landrovers. Zoals de meeste misschien wel weten zijn dit niet de kleinste auto's dus er zit toch nog wat geld hier en daar haha (grapje :P). Hierna heb ik mijn laatste weekend afgesloten in een goed restaurant waar ik wat gegeten en gedronken heb.

Hier laat ik het bij voor vandaag. Ik deze laatste week zou ik nog wel een aantal keren een bericht plaatsen.

Groetjes,

Douwe

  • 21 April 2013 - 19:22

    Sietske:

    Ha broertje,

    Wat gaat de tijd snel ofniet? Balen zeker dat de laatste week er al aankomt..
    Volgens mij heb je je goed vermaakt daar:) Succes nog de laatste week en tot snel!!

    Groetjes Sietske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 25 Maart 2013
Verslag gelezen: 1631
Totaal aantal bezoekers 9470

Voorgaande reizen:

24 Maart 2013 - 28 April 2013

Stage Piraeus

Landen bezocht: