Vliegreis Amsterdam-Athene. - Reisverslag uit Piraeus, Griekenland van Douwe-Greece - WaarBenJij.nu Vliegreis Amsterdam-Athene. - Reisverslag uit Piraeus, Griekenland van Douwe-Greece - WaarBenJij.nu

Vliegreis Amsterdam-Athene.

Door: Douwe Kempers

Blijf op de hoogte en volg

24 Maart 2013 | Griekenland, Piraeus

Hallo allemaal,

Gisteren ben ik van uit Schiphol (Amsterdam) naar de luchthaven van Athene gevlogen. De vlucht is goed verlopen en duurde in totaal 3 uur. Toen ik eenmaal aangekomen was op de vluchthaven van Athene moest ik de bus naar Piraeus nemen (lijn X96). Dit is een zeer handige bus verbinding want de bus wacht voor de luchthaven van Athene en gaat recht streeks naar de Haven van Piraeus. De reis met de bus duurde in totaal 1 uur. Tijdens deze bus reis heb ik al veel indrukken opgedaan van de omgeving. Toe ik aangekomen was in Piraeus ben ik op zoek gegaan naar mijn hotel. Ik heb ruim 1,5 uur gezocht maar heb het hotel niet gevonden, dus heb ik besloten om de taxi te nemen. Dit was achter af niet nodig geweest want de taxi heeft me naar het einde van de straat gebracht waar het hotel was haha. toch ben ik blij geweest dat ik deze keuze heb genomen anders was ik waarschijnlijk nog een half uur langer bezig geweest om het hotel te vinden. Toen ik dus eenmaal bij het hotel was aangekomen werd ik naar mijn kamer gebracht die er netjes uitzag. Ik heb wel even gecontroleerd of alles in de kamer heel was en of alle lampen het deden. Dit was niet het geval en ik heb dit dus meteen gemeld voordat ik aan het einde van de rit de kapotte spullen moet betalen. Ik hoop deze weken nog veel te mogen zien van de omgeving en ik hoop dat het me zal bevallen op mijn stage bij Lalizas.
Lalizas is een bedrijf die internationaal handelt in Maritime producten. Hierbij kun je denken aan reddingsvesten en reddingsboten maar ook aan allerlei soorten accesoires voor je boot.

Ik probeer iedere dag een stukje te schrijfen van hoe mijn dag is verlopen en wat ik geleerd heb.

Groetjes,

Douwe

  • 25 Maart 2013 - 21:28

    Leonie Ten Caat:

    Hee Douwe! Wat leuk dat je een reisverslag bijhoudt! Leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt. Succes en veel plezier daar! Groetjes Leonie

  • 26 Maart 2013 - 11:34

    Sietske:

    Hey broer,

    Leuk om te lezen hoe je eerste dag was! Veel plezier en succes vandaag met je eerste stagedag
    !! X Sietske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 25 Maart 2013
Verslag gelezen: 489
Totaal aantal bezoekers 9468

Voorgaande reizen:

24 Maart 2013 - 28 April 2013

Stage Piraeus

Landen bezocht: